Support

Du har mulighed for at hjælpe dig selv med NemID her:

Selvbetjening www.nemid.nu/selvbetjening


Du kan også få hjælp ved at kontakte Jyske Banks Helpdesk.

Åbningstider:

Alle hverdage08.00-16.30
Torsdag08.00-18.00
Weekend og helligdagelukket

Tlf.: 89 89 28 00
E-mail: Helpdesk


Del din skærm med Helpdesk

Du kan give Helpdesk lov til at kigge med på din skærm - del skærmen.

Aktuel driftstatus

I den seneste tid har danske netbanker været udsat for virusangreb. Tjek om din computer har den pågældende virus her

Velkommen til Jyske Netbank

Brugeridentifikation



Hvis du har login-problemer kan du selv søge løsninger i disse vejledninger
Vi har i tre tilfælde konstateret, at kunders pc er blevet hacket og derefter anvendt til misbrug af netbanken. Faresignal på misbrug kan blandt andet vise sig ved, at der i login-boksen på forsiden af netbanken står et andet pengeinstitutnavn end Jyske Bank. Pengeinstitutnavnet står oven over feltet hvor bruger-id skal indtastes. Oplever du dette eller andre uregelmæssigheder i forbindelse med logon på netbanken, skal du kontakte Jyske Banks Helpdesk. Ved henvendelse udenfor helpdeskens åbningstid, kan følgende mailboks anvendes: nemid-support@jyskebank.dk


Er du tidligere kunde i Fjordbank Mors?

Log på netbank her, hvis du er tidligere kunde i:


28.04.2012 Print Hjælp Til top
© Jyske Bank